Hoelaat komt de FIFA13 Demo voor de PS3 vandaag uit?

Ik weet dat vandaag de FIFA13 demo uitkomt. Maar mijn vraag is hoelaat hij nederlandse tijd op de PS3 komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

FIFA 13 demo is morgen beschikbaar
September 10, 2012 door Bob Hollanders
Voetbalfans kunnen hun hart ophalen, want de FIFA 13 demo is morgen beschikbaar. De über populaire footie belooft zijn voorganger voorbij te streven en een nog realistischere voetbalervaring te bieden.

EA Sports lanceert een Europese demo voor de game en deze zal morgen tussen 10.00 en 14.00 uur op Xbox Live gegooid worden. Heb je alleen een Playstation 3? Dan zit je een dag langer te wachten. De demo moet rond dezelfde tijd op woensdag in de PlayStation Network Store te downloaden zijn. De grote uitgever laat tevens via een tweet weten welke teams speelbaar zijn in de demo. Voor velen genoeg reden voor feest. EA Sports maakt er echter geen groot spektakel van en liet koeltjes via Twitter weten dat je aan de slag kunt met: AC Milan, Arsenal, Dortmund, Juventus en Manchester City.

De demo komt mooi op tijd, want nu het voetbalseizoen lekker in volle gang is, begint het natuurlijk goed te kriebelen bij alle footie fans. Gaat FIFA 13 zijn ‘beste voetbalgame van het jaar’ streak nog een jaar verlengen? Met 1st touch control, complete dribbling en verbeterde attacking intelligence belooft de game in ieder geval ook dit jaar een nieuwe beleving te worden. Daarnaast is FIFA Ultimate Team, EA Sports Football Club en de Career Mode uitgebreider dan ooit. Zo kun je bijvoorbeeld in de Career Mode eindelijk meedoen aan interlands en de daarbij behorende toernooien. Er zitten alleen nog geen nationale teams in de demo. De pot van morgen, Nederland – Hongarije, moet achteraf maar een keer gespeeld worden.

FIFA 13 verschijnt op 27 september voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Het is dus nog heel even wachten, maar in de tussentijd bieden de lieve mensen bij Electronic Arts je gelukkig een demo als zoethouder. Wat zijn jouw verwachtingen van de vernieuwde voetbal game?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hij komt vandaag helaas alleen voor de xbox 360 uit tussen 10:00 en14:00. Voor de playstation 3 komt hij morgen rond dezelfde tijd uit. Nog even wachten dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoorde van een vriend van mij dat hij vanavond rond 11 uur uitkomt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is zelfs nu al uit volgens mij.
Kijk maar eens in de playstation store