Ik kan Sims 3 niet op mijn laptop met de cd installeren want in mijn laptop zit geen cd speler. Weet iemand een andere manier?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (5)

Vraag aan een vriend om even de computer te gebruiken.
Stop de cd erin (installeer het niet, tenzij hij/zij ook Sims 3 wilt :/) Druk op 'Bladeren' of 'map openen en bestanden weergeven' en kopieer de inhoud van de cd het naar een map op zijn/haar computer.

ga nu naar www.wetranfer.com en verstuur het naar je eigen e-mailadres.

Log op je eigen computer in op je e-mailadres en download de bestanden in een aparte map.

Voer nu het installatieprogramma uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je nog een andere PC in je netwerk hebt die wel een CD speler heeft kan het ook op deze manier.

Zorg dat jij met jouw computer via het netwerk bij die andere PC kan.

In die andere PC deel je het CD-rom station.

Als het goed is, kun jij nu vanaf je laptop de sims cd benaderen, en gewoon vanaf je laptop via die andere PC de installatie opdracht uitvoeren. En het spel zo op je eigen schijf installeren.

Maar ik weet niet zeker of je de CD ook nodig hebt om het spel zelf te spelen.
11 jaar geleden
Een externe cd speler kopen? Dat sluit je met een kabeltje aan aan je laptop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via de EA store en downloadmanager kun je een digitale versie aanschaffen. Heb je geen disc meer nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt een externe cd/dvd speler kopen voor je computer, bijvoorbeeld deze http://www.beslist.nl/computers/d0000784871/Samsung_SE-208AB_%28_SE-208AB-TSBS_%29_Schijfstation.html