Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je allemaal met een Blackberry playbook tablet?

Is het ook geschikt voor school?
Microsoft word enzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
614

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Playbook is een aardige tablet, maar niet populair. Je mist dus veel Nederlandse apps die wel voor andere tablet te krijgen zijn. E-mail e.d. werkr goed sinds de laatste update. Qua gebruiksgemak heeft hij veel dingen die ik op de iPad en Android tablets mis.

Tikken kan prima op een Bluetooth toetsenbord. Dat heb je bij alle tablets nodig. Word en andere office producten verschijnen alleen op de dure Microsoft tablet later dit jaar. Je zal dus met vervangende paps moeten werken en die zijn er zat.

Toch ben ik van mening dat er nog geen goede tablets zijn voor gebruik op school. Je kan dan beter een kleine laptop kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je met een netbook beter uit bent, ten eerste heb je dan een toetsenbord wat het maken van een tekst vereenvoudigt, en je kunt er gewoon goede programma`s als word en exel en powerpoint opzetten.
Als ik de reviews lees op portablegear zou ik hier niet voor gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding