ps3 aansluiten op mijn pc monitor?

Goedemorgen GV'ers

Nou ik heb een andere pc monitor liggen op mijn kamer maar ik wil graag binnenkort ps3 halen. Mijn vraag is kan ik ps3 aansluiten op mijn pc monitor

Graag jullie reacties

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je PC een HDMI ingang bezit wel.
Deze lijkt op een USB ingang maar breder en minder plat. Ook meestal een ander kleurtje dan een USB ingang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je PC-monitor moet een HDMI ingang hebben, het liefst moet de monitor nog boxen hebben ook (anders heb je geen geluid). Als je monitor geen boxen heeft kan je het geluid via de PS3 kabel laten lopen en even de instellingen veranderen. Dit filmpje laat het helemaal zien:

http://www.youtube.com/watch?v=LrxJXvOMij4

Verder werkt het goed want ik speel wel eens zo op mijn PC-monitor. HDMI is breder (2mm ofzo) maar net zo plat en heeft meestal dezelfde kleur als een usb ingang (zwart).