Kun je met een PS3 controller de XBOX 360 bedienen?

Ik heb maar één XBOX 360 controller en heb twee PS3 controllers. Bestaat er een mogelijkheid dat ik met een PS3 controller de XBOX 360 kan bedienen zodat ik toch met meerdere mensen kan samenspelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Jazeker, maar niet zonder de aanschaf van een USB dongel. Op de onderstaande link staat een beschrijving van wat je nodig hebt om dit voor elkaar te krijgen.