Kan ik met de Wii-fit plus ook online tegen anderen spelen?

Vandaag in groot enthousiasme de Wii-fit gekocht (mijzelf maar getrakteerd voor kerst).
En ben natuurlijk enorm blij! Maar ik las ineens een artikel (zie bron.).
Waarin staat dat je tegen andere mensen van over de hele wereld, het kunt opnemen. Maar ik zie die optie nergens terug. Niet in de gebruiksaanwijzing/handleiding als in het spel zelf. Zie ik het over het hoofd?

bron:
http://74.125.77.132/search?q=cache:Axi1vke_1f8J:www.wiifitboard.nl/wii-fit-plus.html+Wii-fit+tegen+andere+mensen&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dit kan niet.
Kan er niet meer over zeggen.
Misschien dat er wel een multiplayer stand is waarbij je omstebeurt op het bord moet staan.

Toegevoegd na 50 seconden:
Ik bedoel: Er is wel een multiplayer stand waarbij je omstebeurt op het bord moet staan.
Die misschien hoort er niet bij :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij bestaat die hele optie niet...

Toegevoegd na 4 minuten:
Die informatie is oud, het komt uit een (uitgelekt) bericht wat vals was of waarin de publisher te hard van stapel liep en een optie noemde die uiteindelijk niet haalbaar bleek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan dat doe haast elkedag .tip>kijk op de site vn hun