Waarom zit er bij een Nintendo 3DS XL, geen lader ?

Vandaag 2 gekocht voor onze kinderen en toen we ze aan de lading wilden doen, ........... geen lader!
Is er iemand die mij dat kan uitleggen.
Het is toch van de zotte. Wie verkoopt er nou een apparaat, zonder lader.
Je verkoopt toch ook geen tv zonder netvoeding.
Dus, waarom wel bij een 3DS XL.
Wie kan me dat vertellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apart he?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn ipod touch zat ook geen oplader. Het is vast omdat ze zo extra kunnen verdienen omdat het een onmisbare accesoire is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@kira13 ja , maar je iPod kun je op de computer opladen met het stekkertje die er wél bij zat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Best wel arrogant van Nintendo...
Ag iedereen heeft een Nintendo thuis...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar dat hoort natuurlijk niet. Stel dat je geen computer hebt.

Het beste antwoord

Ik heb hem ook mogen reviewen en het was ook het eerste dat mij opviel. Ik dacht in eerste instantie dat dat alleen voor de reviewmodellen was, maar het ging voor alle modellen op.

De visie is inderdaad dat mensen al laders in huis hebben dan eerdere DS/3DS producten. Vaak schaffen mensen inderdaad extra laders aan. Zeker bij gespleten gezinnen is dat natuurlijk handig.

Zoals je in mijn verhaal kan lezen, zijn er meer dingen die wegbezuinigd zijn uit het pakket waaronder een handige dock. Die was in het originele pakket wel beschikbaar.

De reden is dat Nintendo de prijs van de 3DS XL probeert te drukken. Met €250 was de eerste 3DS bij de lancering gewoon veel te duur. Doordat de laders los worden verkocht kost de 3DS nu feitelijk €209 bij aanschaf. Tenzij je dus al een lader hebt slingeren.

Ik ben persoonlijk van mening dat een lader inderdaad niet aan het pakket mag ontbreken en een goede verkoper had jullie dat meteen gemeld. Sterker nog, bedrijven als Bol.com hebben acties gehouden voor iedereen die hem bestelde waarbij een gratis lader werd weggegeven. Service vanuit de verkoper ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord.

Andere antwoorden (2)

Dat komt omdat het bedrijf 'Nintendo' zegt dat iedereen wel een oplader heeft, want je kan die van de dsi, 3ds gewoon op de 3ds xl gebruiken.

En als je er geen één hebt moet je die helaas kopen in de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nou net het probleem. Wij hebben nog de oude ds lite. Die past dus niet, daarbij, ze kunnen er toch niet van uit gaan dat iedereen wel EEN lader heeft. Én het wordt ook niet in de winkels vertelt.
Zeer slordig dus. Maar des ondanks bedankt voor je antwoordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En die van de dsi kun je dus NIET gebruiken. Heel slecht want die laders kan nou ook weer geen jaren en jaren mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat ze het gedaan hebben voor lagere kosten en het kan 'Nintendo' een slecht imago geven inderdaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet dat dit een antwoord is op de vraag maar je hebt 3 soorten laders, die van de ds lite en dsi lijken op elkaar maar zijn niet hetzelfde, dan heb je voor een 3ds ook nog zo een http://goo.gl/EnqeY
Zoals hier boven al word beschreven, moet je als je geen lader hebt er eentje kopen in de winkel. En dat levert Nitendo weer een paar brievjes per jaar.