Waarom zit er bij een Nintendo 3DS XL, geen lader ?

Waarom zit er bij een Nintendo 3DS XL, geen lader ?
Vandaag 2 gekocht voor onze kinderen en toen we ze aan de lading wilden doen, ........... geen lader!
Is er iemand die mij dat kan uitleggen.
Het is toch van de zotte. Wie verkoopt er nou een apparaat, zonder lader.
Je verkoopt toch ook geen tv zonder netvoeding.
Dus, waarom wel bij een 3DS XL.
Wie kan me dat vertellen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb hem ook mogen reviewen en het was ook het eerste dat mij opviel. Ik dacht in eerste instantie dat dat alleen voor de reviewmodellen was, maar het ging voor alle modellen op. De visie is inderdaad dat mensen al laders in huis hebben dan eerdere DS/3DS producten. Vaak schaffen mensen inderdaad extra laders aan. Zeker bij gespleten gezinnen is dat natuurlijk handig. Zoals je in mijn verhaal kan lezen, zijn er meer dingen die wegbezuinigd zijn uit het pakket waaronder een handige dock. Die was in het originele pakket wel beschikbaar. De reden is dat Nintendo de prijs van de 3DS XL probeert te drukken. Met €250 was de eerste 3DS bij de lancering gewoon veel te duur. Doordat de laders los worden verkocht kost de 3DS nu feitelijk €209 bij aanschaf. Tenzij je dus al een lader hebt slingeren. Ik ben persoonlijk van mening dat een lader inderdaad niet aan het pakket mag ontbreken en een goede verkoper had jullie dat meteen gemeld. Sterker nog, bedrijven als Bol.com hebben acties gehouden voor iedereen die hem bestelde waarbij een gratis lader werd weggegeven. Service vanuit de verkoper ;-)

Bronnen:
http://www.gadgetgear.nl/2012/07/review-ni...

Dat komt omdat het bedrijf 'Nintendo' zegt dat iedereen wel een oplader heeft, want je kan die van de dsi, 3ds gewoon op de 3ds xl gebruiken. En als je er geen één hebt moet je die helaas kopen in de winkel.

Bronnen:
http://www.gamer.nl/achtergrond/357499/gam...

Zoals hier boven al word beschreven, moet je als je geen lader hebt er eentje kopen in de winkel. En dat levert Nitendo weer een paar brievjes per jaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100