Wat kan er aan de hand zijn als mijn xbox360 niet meer aan kan?

Ik heb al het nodige geprobeerd. Zie ik iets over het hoofd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Kijk even of de kabels in alle kanten er goed inzitten.

Is de stroomkabel er nog wel in of misschien per ongeluk eruit gegaan.

Brand er een rood/oranje lampje of helemaal niets?

In de bijgevoegde link kun je via een stappenplan je probleem proberen op te lossen.

Succes,
11 jaar geleden
heb ik ook gehad, eerst las hij (originele) games niet meer. daarna wou hij niet meer aan. hij was toch nog geen maand oud. terug gegaan naar de winkel en nieuwe gekregen. Reden: harde schijf was fout.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een post op het officiele Xbox forum gevonden, in het Engels. Ik weet niet welk model je hebt dus moet je maar even zelf kijken bij jouw type model. Het gaat in in stappen dus als je trafo wel een groen licht geeft of niet etc. Ook even goed je kabels checken of je stroom er wel inzit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de knop rood licht geeft is hij kapot...
Red Ring Of Dead