Is de PS3 Super Slim compatible?

Want ik weet niet of ik de nieuwe ps3 of de ps3 die nu uit is moet halen! Want ik vind het model van de nieuwe ps3 niet zo mooi.

Toegevoegd na 16 uur:
Is de xbox 360 ook compatible?

Toegevoegd na 16 uur:
Is de xbox 360 ook compatible?

Toegevoegd na 1 dag:
Hier een betere uitleg van wat ik bedoel: Kan je de oude Ps3 slim spellen gebruiken op de Ps3 super slim?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoe bedoel je 'compatible', dit betekent zoiets als uitwisselbaar met elkaar. Dan doel je waarschijnlijk op de hardware en games? Deze werken natuurlijk op elkaar. En met de Xbox 360 doel je waarschijnlijk op hun type slim? Deze werkt ook prima met elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus je kan de games van de ps3 slim spelen op de ps3 super slim en anders om?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja tuurlijk! De originele PS3 fat ook. Het is niet per definitie gelijk een heel ander systeem. Naarmate de jaren verstrijken kunnen ze alles kleiner maken als de HDD en chipset. Dit alles maakt de PS3 dus kleiner maar het idee verandert natuurlijk niet. Gewoon disks afspelen.