Ik wil de game professor Layton gaan kopen, maar kan deze op de nintendo 3ds?

en wat is de volgorde van de Layton spellen, ik wil namelijk niet beginnen met deel 4 ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Een 'gewoon' DS spel kan je op de 3DS spelen. Layton dus ook.
Er is er ook eentje voor de 3DS overigens.

Volgorde Games:
Professor Layton and the Curious Village - DS - 2008
Professor Layton en de Doos van Pandora - DS - 2009
Professor Layton en de Verloren Toekomst - DS - 2010
Professor Layton en de Melodie van het Spook - DS - 2011
Professor Layton en het Masker der Wonderen - 3DS - 2012
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 3DS heeft een beeldscherm met een iets andere resolutie; DS spellen hebben een klein beeld met zwarte randen, of (naar keuze) worden uitgerekt tot fullscreen en worden onscherp en blurry met extra pixels.
Bij een pixel precies 2D spel als Layton kun je hier last van hebben. De DS Laytons kun je dus beter op een DS(i) spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag was of het kon. Uiteraard is jouw reactie een mooie aanvulling, maar neemt niet weg dat mijn antwoord correct is, want het kan!