hallo ik heb net een splinternieuwe xbox slim gekocht, alleen ik heb last van slechte framerates. Kan het liggen aaN mijn pc monitor?

Monitor is 6 jaar oud

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Kan liggen aan de aan de aansluiting tussen de Xbox en monitor.
Mijn PlayStation 3 heeft ook erg veel last van mijn falende tv ;) terwijl hdmi altijd prachtig werkt met mijn veel kleinere monitor ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of de standaard component kabel
Of de monitor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet welke monitor je hebt, wellicht eentje zonder HMDI dus met of VGA of DVI. Je hebt dan ook externe speakers. Je kan misschien even een monitor op de kop tikken met HDMI want de nieuwste Xbox ondersteunt dat. Als je dat niet wilt kun je eentje zonder kopen met DVI/VGA. Kijk even in de Media Markt folder of ander foldertje en trek dan je conclusie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ook een tijdje geleden dat gehad het komt door de kabel je moet toch echt een hdmi of scart kabel gebruiken anders kun je er niks aan doen.