Waar kan ik het best en zo goedkoop mogelijk en playstation 3 met controller kopen?

Ik wil graag een ps3 kopen, maar ze kosten allemaal net teveel. Zou het graag voor rond de 200 euro willen hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even doorsparen?

Het beste antwoord

Allemaal maar 2de hands schiet je ook niet mee op. Bij de Media Markt heb je deze week een PS3 met 320 gb en 1 controller + Move Starterspack + het spel Kuifje voor maar €244.( de reclamefolder is deze week overal hetzelfde).

Datzelfde pack kost bij bijv. Eplaza al €300 en andere zonder games €270.

Sla net de Saturn folder op: Die hebben een PS3 met 2 controllers, 320 gb en het spel GT5 voor maar €249. Deze is wel helaas alleen in Amsterdam. Je zou het bij jouw in de buurt kunnen proberen en zeggen dat ze hem hier voor die prijs verkopen, misschien gaan ze dan wel mee in prijs.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie net dat je een budget hebt maar geloof me, even €50 doorsparen en je hebt een pretpakket van jewelste en garantie etc.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je op de links klikt moet je op het foldertje links klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb deze week een tweede PS3 gekocht bij de Media Markt, 320 GB met move en spel voor €244,- is niks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, bijna gratis zou je zeggen. Maargoed, de mijne doet het nog en heb een keer een systeemherstel moeten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! dan spaar ik nog maar even door, het is het vast waard. Ik denk dat ik dan voor het Granturismo pakket ga, ik ben dol op racespellen!

Andere antwoorden (7)

Hier op Marktplaats bied iemand hem aan voor 180 euro: http://computer-software.marktplaats.nl/spelcomputers-sony-playstation-3/570739318-playstation-3-slim-120gb-2-controllers-bbc-2-garantie.html
Ik zou daar eens rondneuzen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Let op: als je hem zo koopt heb je geen garantie.
In de winkel is het ongeveer 250 euro, maar daarbij heb je dus wel garantie als er iets mis is.
11 jaar geleden
Al eens gedacht aan 2dehands ? Daar kan u koopjes doen en zelfs is er soms nieuw materiaal bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Redcoon zijn er al vanaf € 199,00.
Zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt eens kijken bij UsedProducts. Zit een beetje verspreid over het land. Is een pandjeshuis met heel veel elektronica.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je 200 uit wilt geven voor een 2de hands ben je gek - rommel van een ander kopen voor zo'n klein prijsverschil
voor 50 meer kun je er 1 kopen bij Mediamarkt
de scherpste is 300 met een extra controller a 60 en een spel - tel uit je winst
11 jaar geleden
Misschien moet je eens kijken op www.gamediscounter.com. Ik weet niet of ze het daar hebben hoor, maar je kunt eens kijken!

Toegevoegd na 12 minuten:
Je kan ook kijken op console4fun.nl, maar daar kost hij 300nogwat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt tweedehands kijken, marktplaats, maar ook bijvoorbeeld game mania, die verkopen ps3 slim consoles voor onder de 200 euro. Let wel op dat je een slim model koopt, en geen hele oude.
Of kijk op tweakers.net pricewatch voor een nieuwe. Een 160gb slim heb je al vanaf ongeveer 200 euro.
Voor ietsjes meer heb je overal aantrekkelijke aanbiedingen waarbij je nog een spel of move oid krijgt, zelf zou ik daarvoor gaan.