Hoe heet dit jaren 90 spel?

Het spel was voor de PlayStation 1 rond 1995 denk ik. Je was een raar monster en moest telkens door een gang lopen om obstakels te ontwijken enzo. Je kon ook scheten laten. Je moest af en toe ook van die wielen opendraaien zodat er een poort open ging. Het spel was in 2D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Oddworld: Abe's Odyssey denk ik zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oddworld: Abe's Odyssey of Oddworld: Abe's Exodus

Beiden majestueus appetijtelijk leuke spellen!!!!!

Toegevoegd na 47 seconden:
gezien je het hebt over draaien aan wielen die poorten open maken, denk ik dat jij Exodus bedoeld!