Kan je een Microsoft Xbox 360 Wireless Networking Adapter voor minder dan 30 euro kopen? En op welke site?

ik wil die kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marktplaats, ebay staan ze vaak op voor weinig

Antwoorden (3)

Volgens mij moet je die van microsoft kopen. Er is nog een andere manier. Als je internet via je laptop krijgt moet je een internet kabel vanaf je laptop naar je Xbox doen. Dan moet je even wat instellen op je laptop en je hebt internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn wel andere merken maar die zijn alsnog niet goedkoop. Deze hangen rond de €70, je zou je dan kunnen afvragen of het beter is of een nieuwe Xbox Slim te kopen of gewoon te laten bekabelen door het huis wat en stabieler is en goedkoper.
Op marktplaats heb ik een paar gevonden voor een redelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk het niet, daar ben je inderdaad zo'n 70 euro voor kwijt als ie gloednieuw is. Als je goed kan zoeken kan met 10tje of 15 euro korting krijgen en 2ehands misschien 40 ofso ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zeggen zoek iets op want 2de hands zijn ze +/-€25