Simpel, de PS3 werkt met bluetooth. Deze heeft een PS2 niet ingebouwd. Maar je hebt tegenwoordig al genoeg alternatieven voor de officiele editie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
noem eens een alternatief?;
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen als je me een plusje geeft ;)
http://www.eplaza.com/playstation-3/controllers & bij de Media Markt heb je ze ook nog wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ze op Marktplaats zien staan voor €14,99... eerder dit dan een hele ps3 kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt ik ben er verder mee gekomen!

Andere antwoorden (2)

Bij de ps2 was de draadloze controller veel slechter dan die we nu hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan de ps3 controller ook op een ps2?
Buiten dat de PS2 controller alleen op de PS2 werkt, en de PS3 controller op de PS3;

De PS3 controller heeft 'Sixaxis.' Dit is een sensor (die de PS2 controller niet heeft) die de beweging van de controller kan meten.