Aan de foto te zien wel maar er zal toch wel een beschrijving staan bij de foto neem ik aan.

En als hij bekabeld is dan is hij niet draadloos te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, tenminste: ''Met deze gaming headset geniet je van een ongelooflijk stereogeluid zonder anderen te storen, 's nachts of overdag. De 40mm speaker drivers geven een geweldig, full bass geluid en met de ingebouwde chatfunctie kan je online met vrienden en tegenstanders praten. Het volume van de game en de microfoon zijn onafhankelijk van elkaar te regelen waarbij de microfoon in elke positie gebruikt of weggedraaid kan worden. Met extra lange kabel van 3 meter voor optimaal gamen.''
Hij is uitwisselbaar met PC als met de PS3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een headset van zichzelf niet draadloos is dan is hij niet eenvoudig draadloos te maken.
Er zou een tweeweg radioverbinding voor opgebouwd moeten worden, dat is wat lastig om zelf te knutselen.
Je zou dan een kastje met een zender en een ontvanger bij jouw computer moeten zetten en in de headset ook zo'n combinatie, voorzien van (oplaadbare) batterijen.
Afgezien van het feit dat in de schelpen niet voldoende ruimte zal zijn is het bouwen van de elektronica ook geen sinecure.
Compleet is dergelijke inbouw apparatuur sowieso niet in de handel.