Hoe moet ik met Fifa 12 op de Mac, inloggen met mijn EA account?

Met Fifa 12 op de mac kan ik me niet met me EA account inloggen, want ik moet de code van het spel gebruiken, die ik ge-emaild kreeg, maar dan zeg tie dat de code al is gebruikt! Dat is logisch! Maar hoe moet ik dan inloggen met mn EA account??!!

Kan iemand mij helpen?!

B.V.D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ie al is ongevoerd op 1 pc
kan ie waarschijnlijk niet op de andere pc ?
je zult een ander moeten kopen denk ik ?
dit spel is al vastgesteld op de andere pc dus kan je niet hem niet nog eens installeren op de mac
of heb je hem van die andere pc afgehaald ?
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
wachtwoord niet goed dan ?
in principe zp het niet moeten uitmaken op welke pc je inlogt op een EA account
maar staat dat serienummer dan al geregisteerd op een andere pc of zo ? wellicht moet je dat vrijgeven ?
capthavoc
12 jaar geleden
EA contact mee opnemen en zeggen dat je een origineel code hebt?
waar heb je die code vandaan ? zit ie op een DVD
dan zou het ook kunnen zijn dat die alleen op windows past ik weet niet hoe dat zit dus dat weet je het beste zelf
ik ga er even vanuit dat je deze niet tweedehands gekocht hebt ? want iemand die er mee gespeeld heeft zou de code moet overdragen uit zijn account ik weet niet hoe dat precies werkt ?
Ga naar EA site, stuur ze mail en vertel verrhaalk, als er geen oplossing is zeg kje datg je code niet werkt. Wel aloes echt te alaten lijken he!