mijn xbox 360 geeft 4 rode ringen aan weet iemand wat dat betekend

En hoe ik het (eventueel) weg kan halen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Wat veel mensen denken is gelijk dat hij kapot is maar dat hoeft niet! 4 rode ringen betekent iets dat je kan verhelpen: Meestal zit de AV kabel er niet in. Zoals je ziet zijn er verschillende codes die simpel aangeven wat het probleem is. De zogenaamde Red Ring of Death is in principe 3/4 balkjes.
Bij een echte RROD moet je contact opnemen met Xbox en als je Xbox binnen 3 jaar gekocht is heb je garantie en hoef je hem alleen op te sturen. Buiten de garantie is €70 middels internet en €85 middels telefoon aangevraagd.

Maar voor dit alles moet je je product eerst online aanmelden met je Xbox code(achterop) en met je email waarmee je met Live bent aangemeld.