xbox 360 foutmelding. 3151 351f b800 0f00 c000 0013 wat kan ik hier aan doen. ?

ik krijg deze foutmelding bij het opstarten van de xbox 360 3151 351f b800 0f00 c000 0013 wat kan hier aan doen. ik kan niet na het hoofdmenu. en uit en aan zetten helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon je games kopen ipv van illegaal downloaden :)

Je Xbox terug flashen (zodat je gewoon de legale xbox weer hebt) fixt het probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe doe je dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google is je grote vriend,ik weet niet of het op deze site besproken mag worden.
Even snel kijkende komt het voor bij illegale Xboxen, oftewel modded. Je moet hem weer terug-date met een dashboard updatee middels een FAT-32 USB(misschien hoeft dat tegenwoordig niet meer en kun je elk soort USB gebruiken). Deze updat kan je hier ergens oppikken(zie bron). Misschien kan hij je ook wel helpen aangezien hij uit Nederland komt. Of je bent zo slim dat je het al snapt.