Hoe kan je de R4 menu terugzetten?

Hallo allemaal,
Ik heb een R4i3DS kaart, en ik heb hem perongeluk geformatteerd.
Dus nu is de menu weg en als ik hem opstart staat er ''MENU?''
Kan ik een nieuwe menu instellen?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hallo,
Ik heb het probleem zelf ook gehad?
Kijk eens op www.depiratebay.nl. Het is een omzeiling van de ban.
Typ in : r4 software.
Kies een en download .
De rest vindt je op www.duken.nl

Was dit antwoord nuttig ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek op internet de firmware op die je nodig hebt, b.v. op http://www.r4r4i-3ds.com/tag/r4-firmware/

Download de firmware. Pak hem uit en installeer hem op je kaartje. Plaats daarna je spelletjes terug op je kaartje (ik ga er van uit dat je backups hebt van je spelletjes en je .sav-bestandjes?)

Nu zou het weer moeten werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa, die spelletjes heb ik bewaart.
even kijken of hij het doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou moeten werken, en dan heb je ook nog eens de nieuwste software op je R4.