Wanneer kan ik als ik geen elite member ben de eerst MW3 map pack kopen?

En welke maps zitten er in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga maar uit van een datum achterin maart of tijdens april, in die periodes verscheen ook de voorgaande DLC content van Black Ops en Modern Warfare 2 ( ongeveer 3-4 maanden na de release van de games). Wat je je beter af kan vragen is of je 15 of zelfs 20 Euro een gerechtvaardigd bedrag vind voor een paar MP maps terwijl je al 60 Euro betaalt hebt voor de game.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De datum is nog niet bekend, maar alle maps die ujit zijn gekomen voor elite zullen daar ook in zitten.