hoe kan ik me nat type veranderen?

Bij een online spel op de ps3 staat er: nat type 1 niett geschikt verander dit. Hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Had zelf dat probleem ook
ga eerst naar watismijnip (zoek maar op google)
schrijf je ip zegmaar op je sitebar waar de sites staan.
en upnp aan zetten. verschilt per internet modem. zoek maar voor je eigen modem hoe je het moet doen op internet. je hoeft geen expert te zijn om dat te kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whatismyip geeft een extern ip adres aan terwijl je je standaard gateway (interne ip) adres wil hebben. windowsknop en dan cmd intikken (enter) dan ipconfig (enter) zoeken wat er achter standaard gateway staat.
Dit probleem heb ik ook en als je een KPN modem hebt a.k.a. 'Experia Box' is de kans klein dat je het kan veranderen. Je poorten in je modem zitten dicht waardoor het zegmaar gefilterd moet worden. Oftewel minder MB/s. Wat je kunt proberen is van die tutorials op internet te zoeken en natuurlijk eerst kijken welke modem je zelf hebt. Uit mn hoofd moet je iets van 192.168.0.(0)1 invoeren en moet je daar verder codes invoeren etc.