Hoe Krijg ik meer subscriders op mijn youtube kanaal..?

Ik speel al heel lang Mw2 (TrickShot) en ik heb een eigen clanchannel.. Ik heb 90 subs nu is mijn vraag hoe worden die 90 subs wel 200 subs.. Ik record met een Roxio (binnekort een HdPvr)..
Plss help..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Maak je video's interresanter en laat deze video's anders zijn dan de 100 andere video's van mw2.

Tips:
-bijvoorbeeld commentary,
-wat effects niet te veel ,
-record je gezicht tijdens het spelen en zet het klein ergens in een hoekje van de video,

Maak je video bijzonder zodat mensen die willen blijven bekijken en zo zullen ze subscriben.

Maak vrienden op youtube en zorg dat ze jouw en jij hun een beetje advertised.
Sub 4 sub hoe ze het noemen kan ook.

Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk de views verhogen.
Hoe meer views , hoe meer kans op subscribers.
En views kan je verhogen door goede taggs te zetten.
De video uploaden als video response op een populaire video en dan hopen dat het op de 1e pagina komt van response videos.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ook als je iets gaat uitleggen je joystick of toetsenbord filmen of een computerversie van de toetsenbord oid maken waarin elke knop ook op het scherm te zien is dat je het indrukt.
Zo is het makkelijker voor de viewer om het te leren en te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow oke Bedankt ! Heb je miss nog 1 tipje voor het verhoger van je viewers buiten de taggs ? Zou me echt enorm helpen ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adverteren, vrienden hem laten bekijken enz, delen op twitter/facebook/google+ , als een video response uploaden op een wel bekeken video niet een muziek video want daar worden veel te veel videoresponses gezet dat de kans dat jij op de 1e pagina komt erg klein is.
Probeer wat video's die rond de 100k of 200k views heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga t proberen BEDANKT!!!!!
Je gaat het niet graag horen, maar volgens mij gewoon niet. Er is een overvloed aan content van games. En dan al zeker van de Call of Duty reeks.

Ik zou beginnen met andere games en dan nog liefst games die mensen minder kennen. Bijvoorbeeld retro games of minder bekende games.

Als je natuurlijk wel in de Call of Duty stijl wilt blijven volg dan gewoon de tips van hierboven. En kijk ook eens naar "joehands0me" die heeft echt nog leuke MW2 filmpjes gemaakt. (nu niet meer) Misschien kan je in zijn voetstappen treden.