Kan je een playstation 3 als mediabox gebruiken?

Kan ik in mijn playstation 3 een 2TB schijf zetten en dan als mediabox gebruiken?

zo ja hoe?
Ik heb het zelf helemaal nog niet geprobeertd maar ik dacht zijn vast mensen die dat hebben als het werkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
als het kan wat kan die dan allemaal afspelen?

voorbeeld: mkv, avi, srt etc etc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat je dan bijvoorbeeld een film downloadt en die op de schijf zet en die weer aansluit op je PS3?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ik de film over wifi op de ps3 zet en dan op de tv kan kijken En ik wil graag voor me playstation 3 een 2TB schijf kopen. Die 2Tb schij wil ik in me playstation 3 zetten. Ik heb die eerste playstation 3 dus als het goed is kan ik de schijf er gewoon uit halen en een anderen er in zetten.

Het beste antwoord

Het kan, maar doe het alsjeblieft niet. Veel ge-etter met bestandsformaten, geeikel met FAT32 (NTFS gaat niet werken) dus hd films>4GB wordt een probleem, en ik kan je vertellen dat de meest hd films>4GB zijn.

Ik heb zelf een PS3 en gebruik hem expres niet zo vanwege de onhandigheid. Je kan veel beter een HD-mediaplayer kopen, die dingen slikkken meestal bijna alles en kunnen (soms) van torrent/newsgroepen downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een PS3 kan NATIVE* geen MKV afspelen!!!

*Ik heb het niet over streamen vanaf een PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay dat is heel duidelijk. weet jij ook toevallig een goeie Mediabox die gewoon mkv srt en all die dingen kan afspelen. liefst een beetje een goeie want die dingen zijn zowiezo al best duur dus ik heb zo iets als je er een koopt koop dan een goei
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel of geen HDD, netwerk/draadloos netwerk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de reacties!

Andere antwoorden (1)

Dan had je toch echt een xbox 360 moeten kopen.
Op een playstation kan het wel, maar het werkt er simpelweg niet goed genoeg voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een xbox 360 kan ook niks met mkv files.