Kan ik mijn xbox 360 aansluiten op mijn laptop enzo ja hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met aansluiten op je laptop?
-Toegang krijgen tot je harden schijf
-Het beeld van je Xbox op je laptop krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met het beeld van mijn laptop xboxen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb je kabels voor. Tulp to USB of HDMI to USB. Er kan alleen wel vertraging tussen zitten. ze woord ook vaak alleen gebruikt om beeld opnames te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tulp to usb, hdmi to usb? dat kunnen nooit kabels zijn, hoogstens adapters.

Antwoorden (2)

Ja dit kan!
Daarvoor heb je het volgende nodig:
Pinaccle driver of andere AV drivers
Stuurprogramma(CD) zit er vaak by
Er Zyn twee manieren:

AV op laptop
Je moet dan eerst de pinaccle of AV driver in je laptop monteren.

Dan kun je net als by de tv je xbox op de laptop aansluiten met AV kabels

-------------------------------------------
Als je HDMI hebt op je laptop:

Sluit de XBOX met een HDMI kabel aan op je laptop.
Druk op Windows toets+P.
Klik op dupliceren.

Veel succes!
En dan kun je spelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Nope, als je iets wil kan het met een capture card, zoals bijv. de Pinnacle Dazzle. Met een driver doe je weinig als je de hardware niet hebt. Een driver monteer je niet. HDMI op je laptop is een HDMI out, op je XBox ook, deze op elkaar aansluiten is dus sterk af te raden.
Dat kan, maar over het algemeen niet in Full HD. Dat komt door de beveiliging op HDMI.

Pinnacle en diverse andere bedrijven leveren kaarten en software om apparaten via AV, of beter nog, component op je PC of laptop aan te sluiten. Gezien je een laptop gebruikt, moet je voor een externe oplossing gaan.

Roxio heeft vorig jaar de Game Capture op de markt gezet. Deze kan je onder andere bij de rode mediarakker kopen. Dit is een externe capture card met alle software om beelden vast te leggen en te bewerken. Werkt prima.