Alleen voor de nieuwere apparaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, deze worden niet gemaakt. Een PSP is bijna 7 jaar oud en heeft dus niet genoeg kracht om dat soort spellen te draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De markt van de PSP (niet de PSPgo) is nog altijd groot genoeg om succesvolle titels te lanceren. Het probleem is echter dat de hardware slechts iets beter is dan van de PS2. Komen titels uit voor de PS2, dan mag je verwachten dat deze ook nog naar de PSP komen. In andere gevallen heb je pech en zal je toch over moeten op een sneller systeem.

Het is trouwens maar de vraag of het interessant is om shooters op de PSP te spelen. Je mist die tweede analoge stick die de Vita (en inmiddels ook de 3DS) heeft.

Gaat het je om het kostenplaatje, dan zou ik een jaartje wachten met overstappen. Ik kan me niet voorstellen dat Sony het huidige prijspeil aan kan blijven houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen voor de nieuwere zoals psp Go