Kun je de spellen die je op een psp go speelt ook op een normalen psp en op een psvita spelen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

nee dat gaat je niet lukken het zijn namelijk 3 verschillende versies van de psp en ieder zo met hun eigen manier van hoe je het spel in de console doet en of moet downloaden zoals dat het geval is bij de psp go
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat jij wilt, is niet mogelijk. Het enige wat mogelijk is, is de spellen die je voor je Playstation 3 hebt, spelen op je PS Vita. Wanneer je een Playstation 3 spel koopt, kan je deze ook downloaden op je PS Vita, en kan je tegen elkaar spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De PS Vita is in staat on Vita games, PSP games, PSone games en PS Minis af te spelen. Sony heeft bij de lancering dus al 500 games klaarliggen. Heb je deze games al eens gekocht op je PSP of PS3, dan kan je ze gratis naar je Vita downloaden.

Kleine tip van mijn kant, koop meteen even een 16GB kaart bij je Vita. Scheelt je een hoop geklooi met al de losse games. Zo'n 4GB is wel lekker goedkoop, maar zit ook heel snel voor. Ook kan ik je aanraden dat, wanneer je Vita games koopt, je dit beter in de winkel kan doen. Dan staan die games namelijk al op een geheugenmodule en dat scheelt jou een hoop geld.

Uiteraard is het niet zo dat je er UMD's in kan stoppen, dus het gaat om PSP games die je online op PSN/SEN gekocht hebt. Gezien je vraag over de PSPgo gaat, kan ik me voorstellen dat je niet over UMD's beschikt.

Natuurlijk is het ook mogelijk om met CrossPlay PS3 games te spelen. Ik ben o.a. bij de lancering van de PS Vita in Nederland aanwezig geweest. Mijn hele verslag over alle mogelijkheden van de Vita is te lezen op onderstaande link.