Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

spel bejeweld twist voor ds doet niet in console 3ds?

heb het spel gekocht, ik weet dat ds spellen het wel moeten doen, dan met de 3ds functie uit,echter als ik pokemon spel voor de ds er in doe dan doet i t wel, dan word het witte icoontje veranderd in pokemon, maar als ik bejeweld twist spel er in doe blijft het witte icoontje leeg, heb het spel al diverse keren er in gedaan en uit gedaan, de console zelf ook al vaak aan en uit, ouder controlle heb ik uit staan dus geen pin of wat ook, wat moet ik nu doen om het spel wel te laten doen? is nieuw gekocht in winkel..

Toegevoegd na 3 dagen:
terug gegaan naar de winkel, daar doet het spel het wel in een dsi maar daar ook niet in een 3ds, ik mocht een ander spel uitzoeken, ondanks het 24 uur inruil was, de console had ik later in huis gekregen, het spel had ik al 1 week in huis, maar heb nu een soort gelijk spel en spel eerst getest in de winkel voordat ik het kocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
807

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga terug naar de winkel en vraag daar om hulp of omruilen, of probeer bij een vriend/vriendin of hij het daar wel doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben terug gegaan na winkel, op dsi doet het spel wel maar daar ook niet op 3ds, mocht ander spel uitzoeken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding