Hoe gaat die brandweer man weg bij sims 3?

Bij sims 3 was er brand in mijn huis, dus mijn poppetje belde de brandweer maar net voor de brandweer in het huis kwam had mijn andere poppetje het al geblust.

Die brandweer man kwam dus voor niks in bleef in mijn huis, en staat er nu nog steeds. Ik kan hem niet wegsturen en hij gaat ook niet dood van de honger. Weet iemand het,of heeft het zelfde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

haha de sims 3 das lang geleden.
Wat je kan proberen is zorg voor brand.
En zorg dat niemand het blust dan belt iemand de brandweer en als de brandweer het heeft geblust gaan ze allemaal samen weer weg.

Meld me even of het gelukt is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan volgens mij op hem klikken en hem dan "wegjagen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een cheat gebruiken als je weet hoe dat werkt.
Ik zal het voor de zekerheid ffies uit leggen:
- Je drukt tegelijk op ctrl+shift+c (als je bij je familie zit)
- Dan zie je een balkje daar moet je in typen:
testingcheatsenabled true
Nu is je cheat geactiveerd. Je moet nu (terwijl je shift in drukt) op het poppetje drukken. Er staan dan verschillende
opties je kan dan op 'sim verwijderen' drukken. Dan verdwijnt de sim.

De cheat kan nog meer! Je kan bijvoorbeeld ook op de brievenbus drukken en shift in gedrukt houden. Dan krijg je verschillende opties die wel handig zijn. Je kan ook ergens op de grond drukken en dan staat er 'Sim teleporteren' (houd shift wel ingedrukt!) Je kan proberen op alles te drukken met shift in gedrukt.

Nog een cheat die ik vaak gebruik is: motherlode Je krijgt dan 50000 sim dollars. Je moet dan gewoon weer dat balkje openen en dan motherlode in typen.

Hopelijk heeft mijn tip geholpen. En nog veel plezier met de sims 3!