Op welke Xbox kan kinect?

Ik wil graag een Xbox met kinect maar er zijn zoveel verschillende bijvoorbeeld elite,arcade en ga zo maar door

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

op elke xbox 360 kun je kinect gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle varianten van de 360 zijn Kinect Ready.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan op elke Xbox die Kinect Ready is een kinect plaatsen, ik weet niet of je al een Xbox hebt? of dat je er nog een gaat kopen. mocht je er nog een gaan kopen. dan vraag je aan de verkoper of hij de Xbox 360 250GB + Kinect heeft. zoja dan ben je geslaagd met kopen.

(Neem altijd de 250GB! Die van 4GB heb je niks aan. Dit is omdat er van elk spel steeds updates komen. ook van de Xbox komt steeds update. met 4GB is je geheugen zo vol)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xbox 360 alleen het nadeel er zijn niet veel leuke spellen voor kinect