Echt goedkoop, moet je naar marktplaats gaan. Tweedehands of je kunt zoeken op nieuw. Prijs hangt af van model en welke jaar ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je het beste kijken op websites waar mensen hun gebruikte (soms nieuwe) spullen aan kunnen bieden.

Zoals als marktplaats.
De website die ik als bron heb toegevoegd is misschien ook wel handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats of ebay e.d. Je kan ook even googlen op 2e hands ipods. Of aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bol.com is als je een ipod met camera wilt kost hij 189,99
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij! Voor 200 euro heb je een onbeschadigde Ipod Touch (nieuwste model) met 32Gb intern geheugen. Voor dat geld zit er ook een siliconenhoesje bij.
12 jaar geleden
Nieuw zal een ipod overal rond de 200,- zijn. 2ehands scheelt het nogal. Even op marktplaats, of ebay kijken