Wat is een Nintendo DS Light deze dagen nog waard?

Ik wil graag een extra Nintendo DS Light kopen misschien om die vervolgens door te verkopen. Het gaat me eigenlijk om de spellen. Er zitten 8 spellen bij en 2 R4 kaartjes. Ook zitten er nog bepaalde gameboy spellen bij die je er ook in kunt doen. Hoeveel is dat deze dagen nog ongeveer waard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
excuseer mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pro handelaar ofzoow, haha. Ik weet opzich wel veel van handelen, dat zit in mijn bloed. (Zuidlaarder) Ik zal eens kijken.

Antwoorden (3)

iets van €50,- denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
woow, dat vind ik nog best wel duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor niet als je er goed voor gezorgd hebt !
De GameShop Twente geeft er €45,- voor als het product nog in goede staat en als de oplader aanwezig is. R4 kaarten zijn nog enkele euro's waard, maar met 8 spellen zijn aardig. Als alles compleet is, en in goede staat is het geheel €100,- waard, maar dit ligt ook aan het type spel dat erbij zit. De nieuwste Pokémon is uiteraard veel meer waard als een €5,- budget game.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zitten zelfs 2 opladers bij en het kliksysteem is kapot. Hij klapt dus meteen dicht als je hem scheef houd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm, de veer is er dus uit. Dan is hij waarschijnlijk al snel €5-€10 minder waard. Mensen willen vaak een DS in een goede staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat probleem zelf ook en daar mist gewoon een stukje plastic van de zijkant, is dat zo'n miniveer dan?
Denk een paar tientjes, tot twintig, dertig euro op zijn allerhoogst, afhankelijk van de staat. Er (goed) op verdienen zal je waarschijnlijk niet lukken, of je moet echt een onwetende koper weten te vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij klapt meteen dicht als je hem scheef houd, vergeet die drie tientjes maar als je dat erbij verteld, misschien vang je dan net vijf of tien euro en dan mag je nog in je handjes knijpen geloof ik...

Toegevoegd na 5 minuten:
Tenminste, ik koop niet graag draagbare consoles met een dergelijk mankement, dus die vijf tot 10 euro (die ik er dan nog niet eens voor over zou hebben) ik weet niet hoe letterlijk je dat dan moet opvatten.

(Spel)computers koop ik het liefste nieuw, Zo denk ik erover, kan het ook niet helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan kost het wel zo'n 80 tot 100 euro en heb je geen spellen, hier heb je een mankement en spellen, redelijk wat spellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, maar dan weet je bijna zeker dat het goed is en heb je garantie als eerste koper. Dat mankement wat omschreven is, dat klinkt mij als dusdanig hinderen met spelen, vooral als je met een eindgevecht, of een laatste ronde van de race of iets dergelijks bezig bent, de overwinning is nabij, of de vijand maakt je het even zuur en op cruciale momenten in je spel beweeg je dat ding -wellicht zonder dat je er in eerste instantie erg in hebt en je kunt het schudden:-) Ik zie het als een dusdanig struikelblok maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen er zo over denkt. Richt je verkoop op jongere kinderen, vooral ouders kunnen zo voor een zacht prijsje zien of hun zoon of dochterlief wel zuinig op het speeltje is, wat later hen zou kunnen helpen beslissen of een nieuwe te verantwoorden is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg maar gewoon niks meer, je hebt er gewoon geen verstand van. Mensen komen hier naar toe om antwoorden te horen van mensen die er verstand van hebben, niet van mensen die punten willen verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JKL64 heeft anders een erg goed punt in handen.