Wat is een Nintendo DS Light deze dagen nog waard?

Ik wil graag een extra Nintendo DS Light kopen misschien om die vervolgens door te verkopen. Het gaat me eigenlijk om de spellen. Er zitten 8 spellen bij en 2 R4 kaartjes. Ook zitten er nog bepaalde gameboy spellen bij die je er ook in kunt doen. Hoeveel is dat deze dagen nog ongeveer waard?

Weet jij het antwoord?

/2500

iets van €50,- denk ik

De GameShop Twente geeft er €45,- voor als het product nog in goede staat en als de oplader aanwezig is. R4 kaarten zijn nog enkele euro's waard, maar met 8 spellen zijn aardig. Als alles compleet is, en in goede staat is het geheel €100,- waard, maar dit ligt ook aan het type spel dat erbij zit. De nieuwste Pokémon is uiteraard veel meer waard als een €5,- budget game.

Denk een paar tientjes, tot twintig, dertig euro op zijn allerhoogst, afhankelijk van de staat. Er (goed) op verdienen zal je waarschijnlijk niet lukken, of je moet echt een onwetende koper weten te vinden. Toegevoegd na 2 minuten: Hij klapt meteen dicht als je hem scheef houd, vergeet die drie tientjes maar als je dat erbij verteld, misschien vang je dan net vijf of tien euro en dan mag je nog in je handjes knijpen geloof ik... Toegevoegd na 5 minuten: Tenminste, ik koop niet graag draagbare consoles met een dergelijk mankement, dus die vijf tot 10 euro (die ik er dan nog niet eens voor over zou hebben) ik weet niet hoe letterlijk je dat dan moet opvatten. (Spel)computers koop ik het liefste nieuw, Zo denk ik erover, kan het ook niet helpen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100