Heb je automatisch verbinding tot internet met een abonnement op Xbox Gold

Of moet je nog verbinding thuis hebben.
Het liefst een simpele maar goeie antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, je moet een breedbandverbinding met internet hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet er wel een internetkabel instoppen(aan de achterkant). en anders moet je er een apart draadloosnetwerkapparaatje bijkopen.

http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/xbox360/benefits/powerofwireless.htm
hier heb je (als je naar beneden scrollt). het apparaat staan.

als je dat hebt ingeplugd, dan moet je als het goed is een internetverbinding hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar hij bedoelt of je er "verbinding" bij krijgt in het gold abbo, en dat is dus niet zo.