welke is de beste flashkaar voor m'n dsi? en heeft dsi wifi?

Toegevoegd na 11 minuten:
er zij verschillende r4i cards welk is juist de beste?

Toegevoegd na 13 uur:
kwalitatief zou r4i gold niet zo goed zijn? maakt het uit op welke firmware m'n dsi draait?

Toegevoegd na 20 uur:
mijn dsi werkt op 1.4e welke kaart is dan geschikt en welke site is betrouwbaar woon in belgie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Mijn dochter heeft een DSi XL en hiervoor hebben wij de R4i Gold kaart. En de DSi heeft wel WiFi, jawel. Gewoon bij netwerk instellingen kun je de draadloze gegevens invoeren, dus de code voor je router.

Toegevoegd na 10 uur:
De R4i Gold is kwalitatief juist wel goed. En het is geschikt voor alle versies... DS, DS Lite, DSi, DSi XL. Hieronder een link van waar ik de mijne hebt besteld. R4i Gold inclusief 2Gb Kingston Micro SD geheugen kaart en USB Micro SD geheugen kaart lezer. Dus alles wat je nodig hebt om de software te installeren. Deze kost €25,95, gratis verzending. De software kun je dan gratis downloaden van de site. Er zijn 2 keuzes... R4i Gold software of Wood software. Kies altijd de nieuwste versie. Ik zelf heb liever Wood software, vind het persoonlijk beter. Instructies staan er ook bij hoe het allemaal moet. Heel eenvoudig! Als je de nieuwste software hebt geinstalleerd op de geheugen kaart, deze werkt dan op alle firmware versies van je DSi, het maakt niet uit welke firmware versie je hebt. Als je per ongeluk of met opzet de firmware update, dan kun je altijd de nieuwste Gold of Wood software weer downloaden en installeren, en dan werkt het weer goed.

Toegevoegd na 16 uur:
1.4e is de nieuwste firmware van Nintendo. De 'e' betekent europa. In de VS bijvoorbeeld hebben ze 1.4u voor usa. Nogmaals, ik denk dat de R4i Gold het meest geschikt is voor jou, en als je die besteld van r4kopen.be zetten zij de nieuwste software erop voor jou. Met de nieuwste software, past het altijd bij de nieuwste firmware van je DSi. Hier in NL hebben sommige sites een webwinkel keurmerk als het een veilig en betrouwbare site is. Ik weet niet hoe ze dat in belgie doen. Anders zoek je even op google naar 'R4i Gold' en vergelijk de verschillende sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo,
Ik heb zelf een Nintendo DSi met een R4i
Ik zou voor de R4i gaan omdat de "kernel" best vaak word geupdate en het een eitje is om alles te installeren en dergelijke.
(Let wel op dat je je DSi niet hebt geupdate want dan zal hij hem waarschijnlijk niet meer lezen)
En met een DSi kun je gewoon normaal verbinding maken met je router, WiFi dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon de "officiele" R4 of R4i. Die zijn het beste. Je weet wel dat deze kaartjes sinds kort illegaal zijn he?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dat was waarschijnlijk niet het plan