Hoe maak je de beeld van ps3 hdmi?

Ik heb de kabel in het begib scherm van de ps3 vraagt hy of ik het hdmi wil hebben ik druk op ja en dan kryg Zwart beeld start ik hem opnieuw kryg ik weer de zelfde vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
druk eens nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe, met welke kabel, heb je je PS3 aangesloten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon hdmi kabel op mn platte tv plus de kabels die rood geel en wit Zyn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zander wrm zou ik nee drukken als ik dat doe heb ik geen hdmi beeld sjonge jonge
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is iig beter dan helemaal geen beeld, sjonge jonge.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet die gekleurde kabels eruithalen, die zijn overbodig als je al een hdmi kabel hebt.

Het beste antwoord

Je moet natuurlijk ALLEEN een HDMI kabel erin stoppen. Niet de rood/wit/geel(composiet) kabel. Als je via composiet HDMI instelt heb je geen beeld op het AV kanaal van je TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik die rood geel wit eruit trekk gat me beeld weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe dan die er weerin zet je PS3 op HDMI, dan rood wit geel eruit en dan op je TV zoeken naar de HDMI input.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook je PS3 uit doen en je de aanknop daarna 15 sec indrukken totdat je twee piepjes hoort, dan staat hij ook op HDMI. Je moet wel je HDMI kanaal vinden op je TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thxz man is gelukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5 sec.

Andere antwoorden (1)

Dus je hebt hem aangesloten op de hdmi aansluiting maar hij doet het niet? Als je al beeld hebt van de playstation en de ps3 vraagt of het in hd kan lijkt het mij dat je hem dan niet via een hdmi kabel hebt aangesloten. Probeer dit is: doe de ps3 uit, als hij uit is hou de aan/uit knop ca. 5 sec ingedrukt, (totdat hij een piep geeft)