Wat voor draak komt eruit mijn ei bij dragonvale (zie foto)

Ik heb dus een fire draak met een ice/lightning draak laten paren en het duurt 48 uur voordat het ei klaar is. Wat zou het kunnen zijn?
Zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Het is een beetje lastig terug te vinden, want de meeste ' breeding-guides' voor dit spel zijn slechts tegen betaling te downloaden, en het is ook niet helemaal duidelijk of ' ice' en 'cold' het zelfde zijn, maar het zou vermoedelijk een water-draak kunnen zijn (cold/lightning) , en ook de storm-draak wordt ergens genoemd, maar de specifieke combi ice/lightning wordt verder nergens genoemd, dus hij zou ook domweg een kloon van één van de ouders kunnen zijn.

Toegevoegd na 46 seconden:
(Sorry ; ben 30 minuten geleden begonnen met antwoorden maar kreeg een telefoontje tussendoor ;-) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over een paar uur weet je het.....;-)