wat voor speeltje is dit en wat kan je er mee doen? (zie link)

http://www.vanvoordeel.nl/aanbieding/bekijk/492/appblaster-gun?utm_source=email

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar kan je je telefoon, op de afbeelding een opname of ipod touch, in doen en dan schiet spellen spelen.
Als je naar links draait draai je in de game ook naar links zeg maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt er schietspellen mee spelen, ongeveer net als op een wii, maar dan is nu je ipod/ telefoon het beeldscherm.

lijkt me wel een beetje raar om zo in je huiskamer te staan.

kijk ook goed welke spellen het supporten, want ik kan er zo niet een noemen. anders heb je er niks aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een schietspel voor je iphone/ipod. Bij dit spel is het zo dat je gebruik maakt van de camera van je idevice. Je camera filmt water om je heen gebeurt, en in die beelden worden aliens getoond die je moet raken. Het beeld beweegt mee als jij beweegt.
In de bron staat een filmpje met een demonstratie.