Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan ik niet meer spelen op mijn wii?

Als ik een spel opstart bv, Mario Cart, wii sport en de rest van mijn spellen dan krijg ik dit bericht: The Game Disc could not be read. Please read the WII operations Manual for more information. (die ben ik kwijt)
Het zijn echte wii spellen en in het begin deden ze het ook allemaal. Maar onder het spelen van alle spellen kwam dit bericht en nu doet geen een spel het meer. En als ik bij de systeemsoftware de nieuwste software download staat die er al op. Wie kan mij helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Misschien doe je de spellen er verkeerd om in. Is de Wii omgebouwd? Dan was de update niet zo handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar een elektronica zaak, aan je verhaal gezien denk ik dat je schijf-lezer kapot is, of schoongemaakt moet worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plug hem opnieuw in en wees er zeker van dat alles en goed in zit ( cd niet verkeerd om? ) heb ik ook weleens gehand :-p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn de spellen wel schoon en krasvrij en je kan de laser even schoon maken met een schoonmaak kit te koop bij een electronicazaak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding