hoe werkt een guitar hero gitaar?

moet je er nog een apparaatje bij kopen en die in je xbox doen of maakt hij zelf verbinding met de xbox

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Je hebt een draadloze gitaar en een ontvanger. Dit is gewoon een klein kastje (3 bij 4 centimeter ongeveer?) en dat stop je in je Xbox. Je hebt dan wel batterijen nodig voor de gitaar. Het apparaatje krijg je er gewoon bij, die zit bij de gitaar inbegrepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook gewoon met draad hoor, zijn niet allemaal draadloos!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, maar de meeste zijn tegenwoordig draadloos. En zoals je al kunt lezen in de toelichting op de vraag, vraagt hij erbij of je een apparaatje moet kopen en of hij zelf verbinding maakt, waaruit je dus kunt concluderen dat het om een draadloze gitaar gaat.