hoe sluit ik mijn ps3 aan op deze oude tv?

fotos: (op mijn xbox360 deed hij het 1 jaar geleden wel) ik heb alles al gecontroleerd. die kabel heb ik al in av1 en av2 gehad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet even je PS3 video-resetten. 6 seconden de aan-knop ingedrukt houden als hij uit staat.

Make sure the system is off.
Hold down the Power Button for 5-6 seconds - until you hear the second beep.
That's it, your video settings are reset and you should be able to choose your input and configure it from there.