Hoe kun je cheats met cijfers bij Gta IV op xbox 360?

Ik heb sinds een paar dagen GTA voor de xbox 360 gekocht.
Ik wil cheats invoeren met maar ik weet niet hoe dat moet!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ík heb gekeken op internet naar cheats maar die moet je dus met allemaal cijfers invoeren..... En ik weet niet hoe dat moet! Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Als je pijltje omhoog klikt komt je telefoon in beeld dan druk je nog een keer omhoog dan kan je daar nummers bellen.

Daar kun de codes (gewoon bij Google codes GTA mobiel) invullen en dan bellen.

Soms staan de codes ook in woorden dan werkt dat hetzelfde als sms'en dus bv a-b-c staan op je mobiel voor 1

Ik hoop dat je het begrijpt het is wel handig hoor al die geweren gewoon gratis te krijgen en daarmee haal je de missies enzo natuurlijk veel sneller en makkelijker

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

tijdens het spelen druk je op 'omhoog' en je opent de cellphone dan druk je nogmmaals op 'omhoog' dan open je een numpad. en dan geef je de cijfers in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij met je telefoon ofzeuw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telefoon pijltje omhoog 2x nummer intoetsen en voilà cheats