kan je een playstation update uitvoeren op een USB-stick?

een USB-stick is een soort harde schijf met geheugen (kan je op bepaalde dingen aansluiten) maar kan je er ook op updaten (updaten verbetert iets maar soms kost een updaten geheugen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Als je de nieuwe (systeem)update moet downloaden vragen ze bij mij ook altijd hoe je dat wilt doen, via het internet downloaden of via een locale schijf. Als je dan eerst de software die de playstation nodig hebt op de USB zet (met je computer, gok ik), dan kan je daarna je playstation ermee updaten.

Let wel op: Ik heb het over de Playstation systeemupdate, en dus niet die van spellen.

Lees dit is door voor meer info http://nl.playstation.com/system-software/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet aan te raden, (ik weet niet of het kan) gewoon via internet dmv aansluiten op een modem enz. Je merkt gauw genoeg wel wanneer je een update moet doen want dan kan je niet meer inloggen op PSN alleen als je een update doet. En updates van games worden ook via PSN gedaan.