Is deze site Betrouwvaar?

http://www.wii-ombouwen-niet-doen.nl/
Het gaat over wii ombouwen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het is niet alleen strontillegaal, uiteraard, want om spellen te MAKEN heb je GELD nodig dat je haalt uit de VERKOOP , dus als iedereen alleen maar gaat downloaden, kunnen die op een gegeven moment niet meer gemaakt worden, maar los daarvan moet je sowieso NOOIT vooruit geld betalen aan iemand die niet heel duidelijk omschrijft wat hij levert.

Klinkt het te mooi om waar te zijn >? Dan is het in de regel NIET waar. Ik heb eerlijk gezegd zelden sites gezien waar het potentiële bedrog er ZO dik bovenop lag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de reden waarom ik geen spellen download :)
als je al kijkt naar het onwaarschijnlijke verhaal van de ik-persoon en de reacties met hetzelfde taalgebruik en verdacht weinig spel/typ fouten, lijkt het me niet dat je krijgt wat er beloofd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het te goed klinkt om waar te zijn dan is het dat meestal ook.
Deze site is niet betrouwbaar. De enige manier om gedownloade of illegale versies van de Wii spellen te spelen is d.m.v. een omgebouwde Wii console.
Zie o.a. http://electronica.infonu.nl/discussie/26010.html

De mate van betrouwbaarheid word ook al snel duidelijk als je probeert hun adres of contactgegevens te achterhalen, er staat slechts een e-mail adres.
Talloze mensen zijn hun geld kwijt geraakt aan deze site, trap er niet in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik denk ook niet dat deze site betrouwbaar is.
Dit omdat je eerst je Wii moet ombouwen om dit optie mogelijk te maken.
Het juiste informatie (of het ombouwen illegaal is, wat het ombouwen precies inhoudt) heb ik hier vandaan:

http://www.zelfwiiombouwen.org

alvast succes met het onderzoek!