Hoi hoe krijg ik beter internet op mijn ps3

Hoi, mijn ps3 heeft heel slecht internet, als ik bijvoorbeeld black ops doe heb ik altijd maar 1 streepje en als ik loop word ik na 1 seconde gewoon terug gezet, ook als ik iets gooi, dan maak ik de beweging wel, maar gooi niks. Met schieten is als ik shiet maakt hij wel geluid enzo maar schiet geen kogels, en ik raak ook niks. Plz helpp

Toegevoegd na 11 minuten:
voor alle duidelijkheid, ik heb bedraad internet aan mijn ps3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zie in je toevoeging dat je internet via de kabel hebt in je PS3. Het zou dan mogelijk zijn dat er op dat moment een computer, een laptop, en nog meer dat internet gebruikt, aan staat, waardoor je verbinding minder wordt. Als jij een film downloadt op je computer en je zit tegelijkertijd online met je PS3, dan zul je zien dat hij sneller is als je stopt met downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

1de router verplaatsen
2naast de router gaan zitten (denk niet dat je in de meterkast pastd)
3zo'n antenne kopen en die bij de playstation neer zetten en hoppa volop bereik
4niet via wifi maar via kabel

zit vast wel iets wat een goed idee voor jou is bei

Toegevoegd na 25 seconden:
srry bedoel bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat je draadloos op je ps3 zit?
Ik had het probleem van slechte verbinding ook regelmatig.
Toen maar besloten om een kabel naar boven te trekken,misschien is dat voor jou ook een optie?
Dan heb je in ieder geval altijd een konstante verbinding