Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zien mijn dieren er op de sims 3 beestenbende niet normaal uit?

Ik heb net de nieuwe sims (voor de pc) geïnstalleerd, maar bij mijn dieren ontbreken er stukjes, letterlijk gezegd. De pootjes hebben bijvoorbeeld geen bovenkant, maar wel een onderkant. En de staart is 2 keer zo lang als het beestje zelf maar dan gebogen. Het hele geheel klopt gewoon niet, en ik heb het spel al opnieuw geïnstalleerd.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het ziet eruit alsof de dieren een storing hebben. Ik heb alle gedownloade spullen van de officiële site al uitgeschakeld, maar ook dit blijkt niet te helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
772
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem van bol.com besteld. De release date was gisteren, maar bij bijv. de free record shop is hij de 27e pas uit! Als je iemand weet die mij kan helpen met dit probleem zou ik dat op prijs stellen. Meestal worden mijn vragen meteen beantwoord, maar dit keer blijk ik minder geluk te hebben. x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet van eerdere versies van De Sims 3 dat er gewoon heel veel foutjes in het spel zitten, dat ligt dus niet aan jouw computer. Ze moeten een patch uitbrengen en dan is het weer opgelost.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Oorzaak lijkt me maar op 2 plekken te kunnen liggen:
1. Je computer is te "zwak".
2. Het spel heeft fouten.

Het laatste lijkt me sterk, tenminste niet in zorg erg als je het beschrijft. Probeer je resolutie eens aan te passen en dingen te veranderen van je visuele instellingen. Wil wel eens werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding