Waarschijnlijk zullen de meeste speelgoed winkels e.d rond december ( als de feestdagen beginnen ) dit soort aanbiedingen hebben, al denk ik niet dat ze dit met black ops zullen doen, dit omdat dit spel al 1 jaar uit is. Je heb wel kans dat dit met fifa 12 zal gebeuren. Even afwachten dus! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op wehkamp kan je hem al halen als voordeelbundel met Fifa 12
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij onze media markt stond in de folder (een entertainment-special) een xbox 360 met 2 controllers en 3 spellen ofzo, Ik weet niet hoe duur. Maar als het een ps3 moet zijn, volgens mij stond daar ook iets over in de folder maar dat heb ik verder niet gelezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PS3, geen Xbox, lezen.
Ik heb even voor je rondgekeken en dit gevonden:
Eplaza(bart smit enz): €300, voordeel: €10.
Meer is er deze week niet maar bij de MM weet je het maar nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op bol.com zag ik dat je een eigen voordeelbundel kan maken en ik zag er toen ook Black ops bij staan en nog vele andere spellen zoals Kilzone 2 en nog veel meer je de bundel gewoon zelf maken