Waar kan ik een Ps3 krijgen met een aanbieding. Bijv. Black ops, Fifa 12 er gratis bij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk zullen de meeste speelgoed winkels e.d rond december ( als de feestdagen beginnen ) dit soort aanbiedingen hebben, al denk ik niet dat ze dit met black ops zullen doen, dit omdat dit spel al 1 jaar uit is. Je heb wel kans dat dit met fifa 12 zal gebeuren. Even afwachten dus! Succes!

Op wehkamp kan je hem al halen als voordeelbundel met Fifa 12

Bij onze media markt stond in de folder (een entertainment-special) een xbox 360 met 2 controllers en 3 spellen ofzo, Ik weet niet hoe duur. Maar als het een ps3 moet zijn, volgens mij stond daar ook iets over in de folder maar dat heb ik verder niet gelezen

Ik heb even voor je rondgekeken en dit gevonden: Eplaza(bart smit enz): €300, voordeel: €10. Meer is er deze week niet maar bij de MM weet je het maar nooit.

Bronnen:
http://www.eplaza.com/playstation-3-fifa-12

op markplaats

Op bol.com zag ik dat je een eigen voordeelbundel kan maken en ik zag er toen ook Black ops bij staan en nog vele andere spellen zoals Kilzone 2 en nog veel meer je de bundel gewoon zelf maken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100