Kun je een Wii aansluiten op een oude tv?

Ik heb een oude Philips tv, die misschien net een meter breed is. Onder een oude tv versta ik alles behalve flatscreen/lcd/plasma gevallen, gewoon een groot blok. Kun je daar alsnog een Wii op aansluiten? Ik heb gehoord dat als je een GameCube erop aan kan sluiten, dat de Wii dan ook kan. Maarja, ik heb ook nooit een GameCube gehad, alleen een Nintendo 64 xP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (4)

ja hoor dat kan prima als je aan de achterkant van de tv een scart aansluiting heb zitten is er niks aan de hand en kan je de wii gewoon aansluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ en anders zijn daar vast ook wel weer tussen stukjes voor te krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je krijgt bij de wii een scart blok die je op de tulpstekker zet en dat geheel sluit je aan tussen je wii en de tv en thanks voor de +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja zo'n ding heb ik :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is het geen enkel probleem om je wii aan te sluiten op je tv
wij hebben zelf ook zon groot bakbeest met wii, waarschijnlijk heb je ergens een aansluiting zitten waar 3 aansluitinkjes zitten (geel, wit en rood) daar hebben wij hem op aangesloten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wij hebben dat ook als je maar een scart aansluiting heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is juist beter, waarom? OMdat de Wii geen HD ondersteunt, je kunt prima op een LCD spelen maar de kwaliteit is echt beter op een 'oud bakbeest'. Zo kunnen ze het goedkoop houden en een veel breder publiek aanspreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook al ondersteunt de wii geen hd op een lcd of plasma ziet het er echt wel beter uit veel scherper en rustiger praat uit ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je het zeker, echt een Full HD.