Met een hd pvr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een DVD Recorder, dus van je PS3 een kabel naar de DVD en dan naar de Tv en dan de AV kiezen van de DVD, en dan je recorder 'reccen'.
Of met een videocamera opnemen, op een HD TV heb je minder last van die beeldlijnen.
Of uiteindelijk met een goede Capture Card, die zijn er vanaf €100.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Capture cards zoals dazzle, hd pvr, easycap iedere met andere kwaliteit.

Ik raad je hd pvr aan beste kwaliteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is ook een gratis manier mensen kijk hier maar eens http://www.youtube.com/watch?v=3BpYuSwouDk
Je moet wel een computer hebben en een beetje frutselen en je kan niet in HD opnemen maar dit is wel de goedkoopste oplossing omdat het gratis is :D