Welke draadloze toetsenborden werken met de wii?

Ik wil een toetsenbord aansluiten op de wii om sneller te kunnen typen, maar ik weet niet of alle draadloze toetsenborden werken met de wii.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is niet mogelijk om ieder willekeurig toetsenbord in te pluggen, je kan het proberen maar grote kans dat het niet reageert. Nintendo gebruikt zogeheten software sleutels. Graag verwijs ik je naar deze pagina , enkel ter voorbeeld , http://www.beslist.nl/computers/d0000660217/Logitech_Cordless_Keyboard_for_Wii_(_920-000942_)_Toetsenbord.html. . Dit toetsenbord is speciaal ontworpen voor de Wii en draadloos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou een special toetsenbord moeten hebben die alleen voor de wii is want als je zo een normaal toetsenbord pakt is die het waarschijnlijk niet (waarom?), de makers bijvoorbeeld van logitech gaan het niet extra zo maken dat het ook voor de wii is dat zou nintendo wii zelf moeten ontwerpen kijk eens op bijvoorbeeld bol.com bij wii en dan intypen bij wii toetsenbord maar die zijn er niet

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry hier heb ik er wel een

http://www.bol.com/nl/p/games/konig-wired-keyboard-wii/1004004007616147/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk toetsenbord met usb poort.

Ik weet niet precies hoe het met draadloze toetsenbord zit. Maar zolang hij een usb poort heeft ;-)