Als ik de gedownloaden black ops op de nds aanzet via mijn r4 kaart krijg ik een zwart beeld bij veel spellen is dit zo soms ook wit hoe kan dit?

Ik heb een r4 kaartje veel spellen kan ik downloaden en daarna ook gewoon spelen zoals call of duty modern warfare 2 maar bijvoorbeeld black ops niet als ik die opstart krijg ik een zwart beeld en bij sommige downloads wit hoe kan dit wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit houdt in dat je je firmware moet updaten, je R4 kaart kan dus geen nieuwere spellen afspelen. kijk even hier http://www.r4wood.com/pages/Wood-R4-Kernel.html Wood is een goed alternatief voor de R4 kaartjes